Godmorgon

2012-03-30, 07:49:52 / Kategori: Allmänt
Godmorgon!

Idag vaknade jag tidigt och äntligen skall Richard göra om i vårt rum i helgen. Han skall måla rummet vitt. För tillfället har vi en beige tapet och en fondvägg med en mörkare chokladaktig ton och personligen har jag aldrig tyckt om just den färgen i sovrummet så det skall bli jätteskönt när han har fixat färdigt med det :)

Medans jag sitter här och skriver hör jag hur fåglarna kvittrar utanför fönstret- underbart att höra ♥

Idag skall jag till närrehab för vattenträning pga att jag har foglossning. Skönt att det finns resurser att kunna få hjälp med detta :) Jättetrevliga tycker jag att dem är!

Vad blir det för fredagsmys idag? Tänk att det var en sådan diskussion häromdagen om just fredagsmys och att det är fredagen man längtar efter hela veckan och att få umgås med sina nära och kära.

Ett citat:
" A smile happens in a flash, but it´s memory can last a lifetime."

Jag hoppas att alla känner glädje över livet och alla dessa glädjestunder man får se fram emot. Just nu blir jag glad när den lille rör sig inne i magen och trycker ut ett knä eller en fot :)

See ya ´all!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?