Barnmorskebesök

2012-05-02, 20:38:06 / Kategori: Baby/barn
Var hos barnmorskan tidigare idag och min lille skrutt(a) mådde bra och hjärtljuden och allt var bra! Jag hade ökat ganska mycket i cm nu och hon sa det att om vattnet går nu så kommer det bara att säga "splash"!! Haha!! Mitt lilla hjärta i magen ♥ Man blir alldeles varm i hjärtat varje gång de lyssnar på hjärtljuden. Man får bekräftelse på att allt är bra och att pyret mår bra! Nu är det inte lång tid kvar! Fick även reda på att min blodgrupp är A Rh neg. De testade detta i februari och även i april för att bekräfta att det verkligen är den blodgruppen.

Här hemma har vi fått en ny granne som flyttade in idag! Annars har det inte hänt så mkt! Skönt att få sitta ute på terassen och ta det lugnt i solen.

Nu ikväll kom David & Elham med lilla Elda och viåt god grillad mat med en härlig sallad till det. Jag blev sugen på att göra pinnbröd så det blev lite pinnbröd också. När skall detta sug försvinna? :P

Snart är det Grey´s Anatomy!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?