Förkylning?

2012-05-02, 06:47:40 / Kategori: Allmänt
Jahopp, då har man dragit på sig en förkylning såhär ett par veckor innan beräknat BF. Kul...jättekul verkligen - NOT! Har skitont i halsen och känner mig febrig :( Men vad ska man göra?

Idag ska jag även till barnmorskan för en koll och få min blodgrupp bekräftad helt! Det ser ut att bli en underbar dag vädermässigt som det var igår. Som mest var det 25 grader varmt. På kvällen åt vi middag ute på terassen hemma hos R.s mamma. Härligt med den vidundrande utsikten de har över sjön :)

Sandra

Åh Lina, fasen vad jobbigt att vara sjuk :( Snart kommer din lille skrutt, jag tror det är dags rätt så snart för dig ;)



2012-05-02, 19:27:43 URL: http://frokentorefalk.blogg.se/

Lina

Ja, det är verkligen inte skoj nu när det är så nära BF. Ja, jag har en hel del sammandragningar nu så det kanske inte är så långt borta nu! Härligt att det är soligt ute nu så man kan njuta av det!



2012-05-02, 20:43:52 URL: http://linasheart.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?