I´m waiting for u

2012-05-09, 19:58:39 / Kategori: Allmänt
I väntans tider. Jag är fortfarande inte riktigt frisk från min förkylning och då känns det som om dagarna går ännu mer sakta. Nu är det lite svårt att veta vad man ska hitta på att göra. 9 dagar kvar till BF. Idag fick jag besök av ett par från min föräldrargrupp som precis har fått sin lilla prinsessa. Jag blev väldigt glad och de överraskade mig ordentligt!! Myysigt! Jag längtar ännu mer efter att få träffa min lilla prins/prinsessa & bara mysa dagarna i ända. Man går liksom på helspänd hela tiden och är i sin egen lilla bubbla! Vad härligt det ska bli!





Bild hämtad från: http://www.lifestone.com/sv/2011/03/21/smycke-i-silver-mammas-hjarta-med-1-avtryck/




Lina

Åh, det är såå magiskt, den där övergången från att ha gått med stora magen till att mysbebisen kommer ut. Njuut av första tiden, när den nu kommer!

Lycka till!

/Lina



2012-05-12, 08:41:36 URL: http://vardagssnygg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?