Inget har hänt

2012-05-18, 19:42:04 / Kategori: Allmänt

Kan meddela att officiellt kan man konstatera att jag har gått över tiden! Bebisen lär ju sannolikt inte komma innan kl. 00.00 inatt! Denna eviga väntan! Idag fick jag veta att en kursare fick sitt lilla knytte inatt :) tänk, det känns som om detta kommer att bli ett babyboom år utan dess like. Kan det vara så pga att kronprinsessparet fick sin lilla Estelle i februari i år? Ikväll är det förresten "Inför det kungliga dopet" på SVT1 kl. 20.00. Det får jag bara inte missa!! Själva dopet är inte förrens på tisdag 22/5.

Imorgon har vi blivit inbjudna till Wille & Mia för att fira att de har fått sin dotter Julie! Vi köpte en present igår, mer än så kan jag inte avslöja :p

Ikväll blir det grillat utav grillmästaren :) det doftar fantastiskt gott. Sitter i soffan & slappar lite nu...man får passa på medans man kan ;)

Bjuder på en fantastisk bild med utsikt från där Richards mamma med sambo bor! Enjoy!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?